Najnowsze Wpisy

Bez tytułu Komentarze (0)
14. sierpnia 2003 08:42:00
linkologia.pl spis.pl

Pustka.... pustka w mojej glowie... jestem bez zycia, nic mi sie nie chce... jest po prostu beznadziejnie :( Ale wiem ze zaniedlugo sie to zmieni... wroci i bedzie tak jak dawniej...bardzo tego chce...... a jak narazie siedze w tych cholernych czterech scianach i nie mam co ze soba zrobic.....

Czasem jedna osoba moze przywrocic chec do zycia kto, nie widzi w nim najmniejszego sensu, ta osoba potrafi sprawic ze swiat nagle nabiera kolorow i staje sie cudowny. Dla mnie ta osoba byl i jest ON........ bardzo go kocham :)

leeelooo : :

Tesknota... Komentarze (0)
13. sierpnia 2003 19:31:00
linkologia.pl spis.pl

Nie ma go od tygodnia.... tesknie jak nigdy przedtem... dopiero teraz kiedy go przy mnie nie ma zrozumialam ze mimo tych wszystkich nieporozumien, sprzeczek i chwil zwatpienia bardzo go kocham, nie moge bez niego zyc , chce zeby juz wrocil i zebysmy spedzali cale dnie razem tak jak przed wyjazdem. Chce spedzic z nim reszte mojego zycia... on tez tego chce :) Jeszcze 2 dni...... nie moge sie doczekac.......

leeelooo : :

Na początek... Komentarze (1)
13. sierpnia 2003 19:10:00
linkologia.pl spis.pl

... na tym blogu mam zamiar opisywac wszystkie mysli ktore rodza sie w mojej glowie a jest ich czasem bardzo duzo i czesto sama za nimi nie nadarzam. Beda tu takze moje przemyslenia...smutki... wszystko.... Mam nadzieje ze ktos tu kiedys zajrzy, moze skomentuje, wyrazi swoje zdanie...zobaczymy. Jak narazie tyle...

leeelooo : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

alkpaliwemzycia | lolodaily | szalonaona | djprzemass | moc-trzech | Mailing